Figeholm, Sverige

Fredagen den 12 maj 2023, 22c och sol

Idag var en stor momsdeadline och efter att jag skickat in den sista rapporten tog jag ett stort andetag och gick med Visky i det fina spåret där vi fricampade i Strömsnäsbruk. 
Sedan rullade vi 232km österut till Figeholm, nära Oskarshamn i Småland. Där parkerade jag på en fantastisk ställplats som Oskarshamn kommun ordnat med gratis parkering och el och utsikten tyckte jag var fenomenal.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ställplatsen är bara några hundra meter från Vasagården där farbror Henrik bor. Han kände igen mig vid namn men tyckte jag blivit gammal och undrade vad jag ville. 😂  Det är inte lätt när minnet och förståndet sviker en på gamla dagar. 

(null)

Imorgon lördag eller söndag morgon räknar jag med att rulla in på gården hemma i Sjukarby. ❤️

Kommentera inlägget här :