Bucerias, Mexiko. Tack för denna gång ❤️

Fredagen den 1 december 2023, 29c och sol

Jag är på flygplatsen i Puerto Vallarta och väntar på flyget som går om några timmar till Comox på Vancouver Island. Tänk vilken fantastisk resa detta varit. Fem veckor av strålande sol, tid för eftertanke, härligt sällskap och värdefulla samtal med släkt och grannar och en massa nya intryck, smaker och upplevelser. Jag har lärt mig att trivas i mitt eget sällskap och stärkts av det. Jag har bollat farbror Henriks bortgång och teknikaliteter kring det, Berlin’s Beauty Corners konkurs och jobbet utan att stressa sönder och förhoppningsvis funnits som stöd för alla berörda, speciellt bästa Anna ❤️.
Jag är innerligt tacksam för möjligheten att resa hit och vistas i morbror Alans lägenhet så länge. 

(null)

Igår kväll var gänget ute på en sista middag på stan.

(null)

Tack Alan, Gillie, Neil, Sandra, Jim, Deb, Rob och Bucerias för minnen för livet!

Nu till några värdefulla veckor hos mamma Shirley och pappa Peter i Kanada!

Kommentera inlägget här :